אתר קהילת דיאטת 17 הימים

מחזור 2

2 24,872

מחזור 2-  הפעלה

מחזור של 17 ימים כאשר מחליפים לסירוגין בין מחזור 1: ימי האצה לבין מחזור 2: ימי הפעלה.  הגישה של ההחלפה בין ימים של האצה לימים של הפעלה טמונה במכניזם המדעי המוכח של "צום לסירוגין". החלפה בין ימים עם כמות קלוריות נמוכה יותר לבין ימים עם כמות קלוריות גבוהה יותר מסייעת להיפטר משומנים בגוף.

הנחיות כלליות למחזור 2:

  • כוס מים עם לימון: בכל בוקר מיד כשאתם מתעוררים, שתו כוס של 250 מ"ל מים חמים עם חצי לימון סחוט.
  • עוף/הודו- יש להסיר את העור מהעוף וההודו לפני הבישול ולאכול את העוף וההודו ללא העור.
  • בשר- יש להסיר מהבשר כל שומן גלוי.
  • ביצים: מותר לאכול עד 2 ביצים ביום. חלבוני ביצים ניתן לצרוך ללא הגבלה. (לאנשים עם בעיות כולסטרול גבוה מותר לאכול עד 2 חלמונים בשבוע)
  • פירות: פרי הוא פחמימה, לכן, אין לאכול פירות לאחר השעה 14:00 בצהריים. אם אוכלים פירות בשעות הערב, לגוף יהיה קשה יותר לשרוף אותן מכיוון שמוציאים פחות אנרגיה בשעות הערב. ניתן לאכול גם מוצרים קפואים או משומרים רק במידה מתונה. עם זאת המוצרים חייבים להיות ללא סוכר.
  • פחמימות- אין לאכול יותר משתי מנות של הפחמימות המותרות ביום. יש לאכול אותן עד השעה 14:00.
  • שתיה: שתו 8 כוסות לפחות של 250 מ"ל מים ביום (2 ליטר)
  • אלכוהול- לא לשתות אלכוהול וסוכר, כדי לסייע לגוף לסלק רעלים, לשפר את העיכול ולשרוף שומנים.
  • פעילות גופנית: עשו ספורט לפחות 17 דק' ביום.

תגובות פייסבוק
  1. Google

    Google

    Very handful of web sites that happen to become detailed beneath, from our point of view are undoubtedly nicely really worth checking out.

  2. Google

    Google

    The time to study or stop by the material or websites we have linked to beneath.

השאר תגובה

קבלו בחינם את
המדריך המקוצר לדיאטת
17 הימים

מיטב המתכונים, תפריטים, טיפים, מבצעים ועוד
להורדת המדריך
close-link
עגלת קניות Item Removed. Undo
  • No products in the cart.